7 грудня 2016 року на базі загальноосвітньої школи № 7 відбувся семінар-практикум практичних психологів навчальних закладів міста на тему «Розвивальні програми в навчальному просторі. Прийоми застосування у сучасному просторі».
У процесі роботи семінару його учасниками обговорювалися актуальні проблеми забезпечення корекційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, специфіки проведення корекційно-розвиткових занять, діагностики порушень психофізичного розвитку.
Практичний психолог ЗОШ № 7 Кривенець І.В., яка має значний досвід психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами і є автором розвивальної програми, наголосила на ключовому компоненті інклюзивності – гнучкості педагога, врахуванні особистісних характеристик, що визначають темпи навчання й розвитку кожної дитини. Трубіцина Ю.П., консультант ПМПК, окреслила роль практичного психолога у створенні та впровадженні індивідуальної програми розвитку, представила структуру ІПР для дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій.
Практичні психологи під час практикуму відпрацювали покроковий алгоритм розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами та оцінювання її виконання.
Оринко М.О., завідувач міської психолого-медико-педагогічної консультації, відмітила важливість роботи динамічної групи практичних психологів та проведення подібних навчально–практичних семінарів, бо успіх інклюзивного навчання залежить від грамотно організованого психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами.
За результатами семінару учасники отримали інформаційні та методичні матеріали для практичного використання в своїй роботі.