18.11.2017 року в Чугуївській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 7 відбулося перше в цьому навчальному році засідання динамічної групи практичних психологів і соціальних педагогів, які вже другий рік поспіль працюють над темою: «Психолого-педагогічний супровід психічного та розумового розвитку дітей з особливими освітніми потребами».
На засіданні практичні психологи розглянули апробовані корекційно–розвивальні методики і програми. Фахівці поділились власним досвідом такої роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби, а також відпрацювали алгоритм ведення єдиної документації під час психолого–педагогічного супроводу інклюзивного навчання.
Психологами був детально розглянутий методичний посібник «Індекс інклюзії» – добірка практичних матеріалів, спрямованих на планування дій зі створення та розвитку в навчальних закладах інклюзивного навчального середовища для всіх учасників навчального процесу. Практичні психологи в ході змістовної дискусії впевнились, що матеріали «Індексу інклюзії» стануть у пригоді всім освітянам, що задіяні у просуванні інклюзивних цінностей і подібної практики в системі освіти.