Досвід роботи в інклюзивному ресурсному класі

5 березня 2018 року на базі Чугуївського НВК «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів» №8  відбулося засідання супервізійної групи практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти міста. Метою зустрічі стало підвищення ефективності роботи спеціалістів, уникнення емоційного вигорання та стимулювання професійного зростання.

В ході супервізії виникають  чудові інсайти, які дають ключ до потужної роботи за різними темами. На цей раз фахівці–практики обговорювали тему «Корекційно–розвиткова робота в умовах ресурсного інклюзивного класу». Використовуючи оснащення спеціалізованого приміщення,  психологи, які там працюють, поділилися досвідом роботи з сенсомоторного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Вони   показали колегам,  як саме  організоване  особливим чином середовище інклюзивного класу, що складається з різного виду стимуляторів на органи зору, слуху, тактильні та вестибулярні рецептори, допомагають коректувати порушення в пізнавальній сфері, психічний і емоційний стан дитини.

IMG_20180305_101729