3 квітня 2018 року у м. Чугуєві на базі НВК № 6 за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) відбувся перший навчальний модуль в рамках роботи проекту “Підтримка муніципалітетів у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб”. У роботі модульного заняття взяли участь освітяни міста, які супроводжують інклюзивний процес у закладах дошкільної і загальної середньої освіти: директори, вчителі, вихователі, асистенти вчителя, практичні психологи, консультанти психолого-медико-педагогічної консультації .
На тренінгу детально розглядалася тема «Вчитель інклюзивного класу як обличчя Нової української школи. Обов’язки та компетенції вчителя. Попередження професійного вигорання», де головний акцент ставився на особистість педагога . В процесі навчання під керівництвом тренера Стасевської Софії Володимирівни учасники відпрацювали теоретичні аспекти організації інклюзивного навчання, практичні навички виходу зі стресу та попередження професійного вигорання.
Отримані знання стануть у пригоді кожному вчителю в нових умовах сьогодення, стануть стимулом до самозмін і самовдосконалення.