Вчителі початкових класів минулого тижня зустрілися за круглим столом з метою обміну досвідом щодо використання методу проектів на уроках природознавства в 2 класі.
Проектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, бо створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує в них всі необхідні життєві компетенції. Системне запровадження проектної технології в школі (починаючи з початкової ланки) призводить до того, що учні поступово опановують її не лише як навчальну технологію, що тренує вміння самостійно вчитися й критично мислити, але також як метод організації та планування свого подальшого життєвого шляху.
За модераторства Гречини І.С., вчителя початкових класів НВК №5, учасники круглого столу обговорили ключові аспекти проектної роботи з дітьми, зупинилися на проблемних моментах та прийняли спільне рішення використовувати досвід колег у подальшій роботі з учнями за методом проектів.