Шукаємо форми переходу між системою раннього втручання та дошкільною освітою

В рамках реалізації проекту «Розвиток моделі забезпечення програми переходу між системою раннього втручання і дошкільною освітою», учасником якого є м. Чугуїв,  у Чугуївському ДНЗ № 12 комбінованого типу відбулися фокус-групи за участю батьків, завідувачів, методистів, вихователів закладів дошкільної освіти, спеціалістів  інклюзивно-ресурсного центру, представників відділу освіти Чугуївської міської ради. Інтерв’юєрами зустрічі стали методисти Науково-методичного центру інклюзивної освіти  ІППО КУБГ – Заєркова Наталія Віталіївна та Трейтяк Аліна Олександрівна, –  які запропонували присутнім в ході активної комфортної дискусії обговорити  проблемні питання та конкретні заходи щодо забезпечення переходу між системою раннього втручання й дошкільною ланкою освіти.

Метою цих фокус-груп було виявлення проблемних питань, «вузьких місць» у механізмах переходу між раннім втручанням і відвідуванням дітьми закладів дошкільної осіти,  надання якісних  послуг дітям з особливими потребами, а також  узагальнення ідентифікованих прогалин для формування рекомендацій з удосконалення політик переходів серед державних службовців (освіта, соціальний захист, охорона здоров’я), вихователів, батьків, фахівців.

viber image.jpgльдльдьдж