3 жовтня 2018 року відбулося перше в 2018/2019 навчальному році засідання динамічної групи практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти, що вже третій рік поспіль працюють над темою: «Психолого-педагогічний супровід психічного та розумового розвитку дітей з особливими освітніми потребами».
На засіданні педагоги відпрацьовували важливі організаційні та нормативно-правові аспекти реалізації основних засад інклюзивної освіти, опрацювали ряд практичних питань, серед яких надання корекційні-розвиткової допомоги дітям з особливими освітніми потребами, створення команди супроводу та підтримка дитини асистентом учителя, розробка та реалізація індивідуальної програми розвитку дитини.
Учасники динамічної групи спільно обговорювали шляхи співпраці задля створення дійсно сприятливих умов для адаптації та соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі.