ДНЗ № 12: напрацьовуємо систему роботи з інклюзії в дитсадку

Створення комфортних умов для будь-якої дитини в закладі дошкільної освіти –  дуже важливий крок як для  її родини, так і для працівників дитячого садка, а перехід від родинного виховання до колективного в системі дошкілля, хоч і є важливим етапом розвитку,  але може  стати  джерелом стресу для маленької дитини. Діти ж особливими освітніми потребами потребують особливої уваги та підготовчої роботи спеціалістів різних профілів для злагодженої роботи, спрямованої на створення максимально комфортного для них середивища. 

Саме тому 19 жовтня 2018 року в Чугуївському ДНЗ № 12 за круглим столом  зібралися педагоги закладу дошкільної освіти,  представники КУ “Інклюзивно-ресурсний центр” Чугуївської міської ради  та батьки особливої дитини, що розпочинає відвідувати спеціальну групу дитсадка, для того, щоб запобігти негативним ризикам, пов’язаним з переходом дитини в нове освітнє  середовище, обговорити заходи, що полегшать її адаптацію до перебування в дитячому колективі. Зустріч відбулася в рамках реалізації проекту,  де передбачений  перехід від системи раннього втручання, в якій була задіяна дитина, до виховання в умовах закладу дошкільної освіти.

В ході зустрічі педагоги мали можливість познайомитись з сім’єю, обговорили особливості розвитку дитини  та ії потреби. Психолог ІРЦ і член мультидисциплінарної команди з  раннього втручання Юлія Трубіцина надала рекомендації вихователям щодо супроводу дівчинки й складання її індивідуальної програми розвитку. У свою чергу, батьки познайомилися з педагогами, які працюватимуть з їхньою дитиною, отримали інформацію щодо режиму дня групи, організації освітньої роботи.

image-0-02-04-9f6aacba88ab8a0248ff9ac8c63eb104ac0e4c94778d9c6aca6200c4844323e3-V