Створення комфортних умов для будь-якої дитини в закладі дошкільної освіти – дуже важливий крок як для її родини, так і для працівників дитячого садка, а перехід від родинного виховання до колективного в системі дошкілля, хоч і є важливим етапом розвитку, але може стати джерелом стресу для маленької дитини. Діти ж особливими освітніми потребами потребують особливої уваги та підготовчої роботи спеціалістів різних профілів для злагодженої роботи, спрямованої на створення максимально комфортного для них середивища.
Саме тому 19 жовтня 2018 року в Чугуївському ДНЗ № 12 за круглим столом зібралися педагоги закладу дошкільної освіти, представники КУ “Інклюзивно-ресурсний центр” Чугуївської міської ради та батьки особливої дитини, що розпочинає відвідувати спеціальну групу дитсадка, для того, щоб запобігти негативним ризикам, пов’язаним з переходом дитини в нове освітнє середовище, обговорити заходи, що полегшать її адаптацію до перебування в дитячому колективі. Зустріч відбулася в рамках реалізації проекту, де передбачений перехід від системи раннього втручання, в якій була задіяна дитина, до виховання в умовах закладу дошкільної освіти.
В ході зустрічі педагоги мали можливість познайомитись з сім’єю, обговорили особливості розвитку дитини та ії потреби. Психолог ІРЦ і член мультидисциплінарної команди з раннього втручання Юлія Трубіцина надала рекомендації вихователям щодо супроводу дівчинки й складання її індивідуальної програми розвитку. У свою чергу, батьки познайомилися з педагогами, які працюватимуть з їхньою дитиною, отримали інформацію щодо режиму дня групи, організації освітньої роботи.