Вересень – це місяць активної та напруженої діяльності в інклюзивно- ресурсному центрі. Початок навчального року пов’язаний із великою кількістю звернень від батьків м. Чугуєва та інших територіальних громад на проходження комплексного оцінювання та визначення особливих освітніх потреб дитини. Сьогодні в Центрі працює команда із різних фахівців – це практичні психологи, вчителі – логопеди, вчитель – реабілітолог та вчитель – дефектолог, які об’єднані єдиною метою — допомогти конкретній дитині та конкретній сім’ї.
Рівноправними партнерами команди є батьки, що сприяє отриманню всебічної оцінки, яка зображає найрізноманітніші аспекти, пов’язані як із самою дитиною, так із її оточенням. В процесі оцінки кожен фахівець використовує свої професійні інструменти й методи, однак результати аналізуються членами команди спільно та інтегруються для визначення єдиних цілей корекційної допомоги дитині.
Для центру є дуже важливим, що під час діалогу з батьками, ознайомлення їх з результатами комплексної оцінки, ми досягаємо розуміння родиною порушень дитини, її стану, причин певної поведінки та характерних дій, які демонструє дитина, а також можливих перспектив розвитку. Ми розуміємо, що для батьків дитини з певними особливостями розвитку вкрай важлива система підтримки як з боку близьких людей, так й з боку професіоналів. Вбачаємо своєю основною задачею – шукати можливості, а не причини для відмови в освіті. Тому що, діти, «особливі діти», потребують можливостей ходити до школи, отримувати освіту, працювати, заробляти гроші та жити самостійним життям. Їм потрібна сім’я та оточення, що каже: «Я в тебе вірю».