Відповідно до річного плану роботи закладу на 2020/2021 н.р., з метою вияву рівня ерудиції, активності, самостійності та творчого потенціалу, підвищення інтересу до вивчення зарубіжної літератури, у Чугуївському ліцеї № 5 був проведений Тиждень зарубіжної літератури.
Учителі зарубіжної літератури Мантурова Олена Олександрівна і Бабак Тетяна Олександрівна з метою виховати повагу до літературних та культурних традицій народів світу; навчити самостійно аналізувати текст, працювати з додатковою літературою; висловлювати та відстоювати власну думку; формувати естетичні смаки, спланували ряд заходів, в яких брали участь учні 5-11 класів.
У понеділок була організована ігрова перерва «Принцип дедукції», під час якої діти розгадували кросворди і ребуси. Також учні мали змогу переглянути мультиплікаційні та художні фільми за творами зарубіжних письменників.
У вівторок бібліотекар закладу Горчакова Вікторія Олексіївна ознайомила дітей з цікавими новинками зарубіжної літератури. Також цього дня для учнів 8-х класів була проведена інтелектуальна гра «Морський бій».
У середу школа розцвіла від дитячих малюнків-ілюстрацій, колажів до прочитаних творів. Команди 6-х класів змагалися в інтелектуальній грі «Один за всіх», а учні 9-х класів створювали уявну Фейсбук-сторінку літературного героя, письменника.
У четвер учні 7-а класу взяли участь у квесті «Стежками зарубіжних творів», а учні 5-х класів – літературній вікторині «Казковий експрес».
Учні 10-11 класів взяли участь у конкурсі відеореклами «Книга зарубіжного автора, яку я раджу прочитати», переможцями якого стали Яцько Поліна і Бойко Єгор (11 клас).
Також в рамках предметного тижня учні 6-7 класів створювали лепбуки на теми «М. В. Гоголь: життя і творчість», «Повість М. Гоголя «Ніч перед Різдвом», «Творчість Р. Кіплінга», «О.С. Пушкін».
Учні 10-го класу Григоров Дмитро і Бондаренко Ліка підготували інформаційну стіннівку «Україна в творчості зарубіжних письменників».
Тиждень зарубіжної літератури був цікавим та пізнавальним. Варто зазначити, що завдяки таким заходам школярі починають краще готуватися до уроків, активніше беруть участь у літературних бесідах, більше і, головне, якісніше читають, цікавляться новинками зарубіжної літератури. А вчителі відчувають радість творчості, професійного зростання й духовної реалізації.